۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

نمیدونم چی بگم؟؟؟

در این باره چند وقته میخوام یه حرف بزنم اما نمیشه!
اینکه من میام از یه شرکتی اینترنت به اصطلاح عامیانه و نه واقعی ،پر سرعت میگیرم و اون شرکت مبلغ گزافی نسبت به کشورهای دیگه از بنده میگره و بعد که قرارداد بسته شد دیگه هر کاری دلش خواست میکنه ،رو باید چی نام گذاری کرد؟؟
اینکه وقتی ۵-۶روز پشت سرهم اینترنت به اصلاح پر سرع میشه دیال آپ و یا قطع میشه رو باید به کی گفت؟؟ شاید بشه به پشتیبانی گفت اما وقتی زنگ میزنی اونها خط رو اشغال میکنن که صدات رو نشنون رو باید به کی بگی؟؟
خیلی عجیبه که توی یه منطقه که تعداد پورتهای مشخص داره و تعداد یوزر محدود میتونه بگیره اون رو نامحدود کنن و از بقیه به اونا بدن؟؟؟نه این یه واقعیته!
میری سرعت بالا بگیری میگن باید برای جواز کسب بیاری یا نامه از دانشگاه که ایشون میخوان کارای خیلی علمی انجام بدن!
وقتی برای خوندن یه مقاله باید ۳۶۰تا سایت رو زیر رو کنی تا بتونی با این سرعت افتضاح و وضعیت لیفترینگ اون رو پیدا کنی دیگه من نمیدونم چی بگم؟
واقعا متاسفم که الان در حدود ۳ساله دارم با این وضع کنار میام.جالب اینجاست وقتی که میری توی انجمن ها همه دارن بد میگن از اون شرکت اما وقتی پای عمل میرسه همه گم گور میشن.وقتی پیشنهاد میدی که بیاین تا بریم اداره آگاهی شکایت کنیم دیگه همه راضی هستن!!!
عجیبه؟؟؟ نه به خدا.برای من واقعیته.

۲ نظر:

  1. فکر میکنم همین شرکت ها هم یا ظاهرا خصوصی هستن و در اصل مال خود مخابرات هستند که این هم معلومه یعنی چی .....
    یا اگر خصوصی هستن (یعنی بشه اینجور گفت ) الان دارن با کلی فشار و دردسر به کارشون ادامه میدن . یعنی اصلا میشه با پیگیری به جایی رسید ؟!

    پاسخحذف
  2. اگر بخوایم واقع بینانه نگاه کنیم خیر ، نمیشه پیگیری کرد و باید سوخت و ساخت .
    اما بنده با این قضیه ((سوختن و ساختن)) مخالفم.

    پاسخحذف